Desperate Housewives'ı izliyor musunuz? Benim severek takip ettiğim dizilerden biri. Aslında CNBC-E'de yayınlanan dizilerin hemen hepsini çok seviyorum.

Bu hafta yayınlanan bölümde çok üzüldüm ve etkilendiğimi belirtmek isterim. Bir diziyi çok uzun zaman seyrettiyseniz karakterlere çok alışıyorsunuz, tanıdığınız olmaya başlıyorlar (Bu, çok severek okuduğunuz kitaplarda da olur. Hiç bitsin istemezsiniz, son sayfayı çevirdiğinizde içinizde bir boşluk bıraktığını hissedersiniz)

Bu bölümde dizinin sarışın bombası Edie bir kazada hayatını kaybetti. Ve arkadaşları Edie'nin küllerini oturduğu evin bahçesine, verandasına vs heryere serptiler. Ve o sırada dış ses olarak konuşan Edie'yi dinlerken gözlerimin dolduğunu hissettim. Ve 1 karakter dahi ayrılsa o boşluk olur gibi geliyor. Bakalım göreceğiz bundan sonraki bçlümlerde ama galiba yaşlanıyorum :(

0 comments:

Yorum Gönder

About

.