Çok sık alkol alan biri değilim ama dışarı çıktığımda ortam keyifliyse hele de kafa dengi arkadaşlarımlaysam alkol ortamın tuzu biberi...Hiçbir zaman tatlı içki sevmedim. Malibu, likör vs hiçbir zaman tercihim olmadı. (Ben çayımı da şekersiz içerim bu arada)Daha çok viski, cin severim. Ancak eğlencenin, keyfin içkisi bira başkadır. Onun için orta sınıfın şampanyası denir ki bence şampanyayı sollar geçer o ayrı bir tartışma konusu.

Neyse benim bira da tercihim daima dark olagelmiştir. Damağımda bıraktığı o kekremsi tadı seviyorum. Corona, Miller falan filan Efes'in yeri bambaşkadır kalbimde...

Bir süre önce ilginç bir makale okudum. İngiltere'de yapılan bir araştırmada insanların sarhoş olma süreçlerini izleyip bir istatistik oluşturmuşlar. Kadının erkekten (istisnalar her zaman vardır) daha kolay sarhoi olduğu gerçeği yeni yanında yeni bir açıklama daha yapmışlar. Buna göre vücudunuzda yağ oranı ne kadar fazlaysa o kadar kolay sarhoş oluyormuşsunuz. Yağ alkolün beyne iletilmesini çabuklaştırıyormuş.

Aslında mantık olarak tem tersi gibi gözükse de bilimadamlarının yalancısıyım.

1 comments:

khaos dedi ki...

Bira candır..
Canandır hatta:)

Yorum Gönder

About

.