İşte asla yapamadığım birşey: Türk kahvesi...

Aslında çaydan ziyade kahveyi seven biriyim. Özellikle yağmurlu bir günde sıcacık kahvem elimde film izlemek en büyük keyiflerimden biridir. Ama ne yazık ki bu konuda fazla gelişmiş bir damak tadım yok. (sanırım)

Bizim için özel günlerin özel içeceği türk kahvesi benim için sadece misafir geldiğinde annemin keyif alarak hazırladığı bir şey. Dikkat edin annemin diyorum çünkü tarifini binbir farklı yer ve kişiden alsam dahi olmuyor.OL-MU-YOR!!

Galiba birşeyi güzel yabilmeniz için severek de yapmanız gerekiyor. Bu teori de benim neden yeteneksiz bir tür kavecisi olduğumu anlatıyor.

Hımm bir de kahvenin yanında yenilen ufacık tefecik içi dolu turşucuklar var ki ben pek çoğundan hazzetmiyorum. Örnek lokum, örnek badem ya da kurabiye....Nasıl yani diyebilirsiniz ama öyle...Ne yapayım ben böyleyim

0 comments:

Yorum Gönder

About

.