Benim gibi çocukluğunu 80'lerde yaşamışların hayatını etkilemiş dizilerden biridir "Fame".
Dün televizyonda görünce çok sevindim ve oturup izledim. Ne kadar tanıdık geldi hepsi. Bazen aramızda konuşuruz ya "Ahhh o günler" diye, evet o günler gerçekten başkaymış.

İzlerken ben de onlardan biri oluvermişim meğer. Seçmelere katılmış, dans provalarına geç kalmış, okulda yeşeriveren aşkların en baş izlyicisi olmuşum...O yüzden izlerken hissettiğim o nostaljiyle karışık, tanıdığınız insanların yanında hissettiğiniz o rahatlık duygusu, yüzüme bir gülümseme yerleştirmiş farkında olmadan.

Evet, herşeyi hatırlıyorum:
Ben de voltranların başı olmak içim arkadaşlarımla tartıştım, ben de çiçek kız olup anında giysilerimi değiştirmenin hayalini kurdum, Katherine Chancellor'ın uzun tırnaklarından korktum, Top Gun'ı izledikten sonra bağıra bağıra "Teyk ma breweyyyyyy"i söyledim, fosforlu askı taktım saçımı dolma yaptım. O kadar çok şey var ki şimdi gülümseyerek hatırladığım...

İyi ki 80'lerde çocuk olmuşum. İyi ki...

0 comments:

Yorum Gönder

About

.