Bu adamı seviyorum. Kim ne derse desin...Katıldığı programları izlemekten keyif alıyorum. Türkiye'de uzaylılar, UFO'lar denince akla gelen ilk isim... Geçen akşam Saba Tümer'deydi ve yine ilginç şeyler anlattı.

UFOlar var mı yok mu bilmiyorum ama evrende yalnız olmadığımıza inanıyorum. Milyarlarca yıldızın, galaksinin olduğu bir kozmozda sadece bizim yaşadığımıza inanmak bence fazlaca iyimserlik olur.

UFO gören çok kişi var. Ben onlardan biri değilim, çok istesem de henüz böyle bir deneyim yaşamadım. Bu konuda pek çok görüntü izledim. Garip ama insanın kafası karışıyor bu bir gerçek. Özellikle konuyla ilgili açıklama yapan üst düzey askeri pilotlar ilgimi çok çekiyor. Hatta o programa da birisi bağlandı ve yaşadıklarını anlattı. Henüz böyle bir teknolojinin dümyada olmadığından falan bahsetti. İnanmayanlar ise UFOların Amerika'nın radara yakalanmayan casus uçaklarının gelişmiş versiyonları olduğunu savunuyorlar. Bu konuda bilgi verilmemesi, hiçbir açıklama yapılmamasının altında da bu yatıyormuş


Amerika'da (Nevada'ydı sanırım) uzaylılar üzerinde deneyler yapıldığı haberleri dolaşıyordu bir aralar ortalıkta. Mesela buna inanmak daha zor geliyor bana. Böyle birşeyin bunca sene gizli tutulması mümkün olabilir mi?

Bir de şu var: Gelen uzaylılar (Haktan Akdoğan uzaylılar demeyin dünya dışı varlıklar deyin çünkü biz de uzaylıyız diyor ama bunu yazmak daha kolay) neden hiçbir şekilde kontak kurmuyorlar ve kendilerini gösterip gidiyorlar? Amaç ne? Bizi korkutmak mı? Tamam tabii ki Kurtuluş Günü'ndeki gibi dilolarıyla şehrin göbeğine inmesinler ama ne bileyim :p merak ediyoruz doğal olarak... Buna yapılan açıklama da (ki bana pek inandırıcı gelmiyor) bizim algı seviyemizin onlarla iletişim kurmaya henüz hazır olmamasıymış. Sanırım hazır olmamız çok uzun sürebilir.

Her neyse, dünya dışı yaşamlara inanıyorum, UFO'larla ilgili şüphelerim var, çipler kaçırılma olayları ise biraz ütopik geliyor ama gerçekleri bilemeyiz tabii. Önyargılı olmamak lazım.

Çok istememe rağmen malesef çalışıyor olmamadan dolayı bu kongreye gidemeyeceğim. 13-14 Haziran'da İstanbul'da yapılacak. (Bilgi için fotoğrafa tıklayın) Eğer bu konulara ilgi duyuyorsanız bir göz atmanızda fayda var.


0 comments:

Yorum Gönder

About

.