Dün akşam ne zamandır izlemeyi planlayıp nedense elimin bir türlü gitmediği bir filmi izledim: "Burn After Reading"

Sanırım bunda, filmi izleyen ve sıkıcı bulan arkadaşlarımın etkisi var. Ben de bu fikirle izlemeye başladım. Fili izlerken bir yandan da spor yapıyordum. İlk yarım saatten sonra film beni öylesine sardı ki sporu bırakıp televizyonun karşısına oturdum.

Öncelikle oyuncular muhteşem. George Clooney, John Malkovich, Tilda Swanton, Frances McDormand, Brad Pitt...Bunun dışında oldukça ilginç ve eğlenceli bir konusu var. Bu kadar başarılı oyunculuklar karşısında film izliyor değil sokak sakinlerini gözetliyor duygusuna kapılmamanız işten bile değil.


Özellikle John Malkovich ve Frances McDormand harika oynuyorlar. Brad Pitt şimdiye kadar oynadığı rollerin dışında son derece saf bir tipi oynuyor ve gayet de inandırıcı oynuyor. George Clooney ne yaparsa yapsın kadınların yakışıklısı tanımlamasını aşamıyor, yine çok yakışıklı :P

Buradan da anlayacağımız gibi film zevki son derece kişiye özel birşey. İzlemek istediğiniz filmlere için kimsenin etkisi altında kalmadan önyargısız gitmek bence en iyisi...

0 comments:

Yorum Gönder

About

.