Evet itiraf ediyorum alışveriş yapmayı hiç sevmiyorum. Beni tanıyan herkes de bunu gayet iyi bilir. Hiçbirzaman kızarkadaşlarımın beni arayıp "Hadi Kotanjant alışverişe gidiyoruz" dediğini bilmem. Ha kazara onlara katıldıysam günlerini kolaylıkla berbat edebilirim.

Herşeyden önce birşey almayacaksam mağazalara girip ıvır zıvır bir sürü şey giyip çıkarmayı sev-mi-yo-rum. Sadece keyif olsun yada günümü doldurmak için vitrinlere bakmaktan haz etmiyorum. Eğer birşey alacaksan önceden planladığım 1-2 mağazaya girip hemen almak taraftarıyım. Bi defa giyip çıkarmaktan nefret ediyorum bundan nasıl keyif alınır anlamam zor

Pek çok kadın ayakkabılara deli olur. Ben spor ya da yüksek topuklu farketmez ayakkabıları seviyorum ama öyle 50 çift ayakkabım olsun diye delirenlerden değilim. Az olsun ama öz olsun anlayışıyla hareket ederim. Taşlı, tokalı, kalın tabanlı, parmak arası offfffffffffffffffff çok yorucu çooookkkk...

2 comments:

şirinem dedi ki...

:)) evet haklısın bazen alışveriş içinden çıkılması çok zor bir hale gelebiliyor ama en güzelini kullanışlısını almak içinde zaman harcamak gerekiyor bende ayakkabıları çok severim

Colorful dedi ki...

Hele ki o kalabalık mağazalarda kadınların ısrarla birşeyler denemek için kuyruklarda telef olmalarını hiç anlamıyorum!!!bi mağazadaki populasyon 5 in üstündeyse hiçbir kuvvet benim ordan içeri sokamaz :)

Yorum Gönder

About

.