Sayılarla aram felaket. Öyle böyle değil, gerçekten felaket...Nefret ediyorum hesap makinesi kullanmaktan, excelle hesaplama yapmaktan, istatistik oluştturmak ve türevlerinden. İşin komik yanı ben lisede matematik bölümünde okudum. Tabii ki isteyerek seçmedim, aslında edebiyat bölümünü tercih etmek istiyordum ancak bana yer kalmayınca itekliyiverdiler benm gibi matenatikten zerre kadar anlamayan birini "matematik" bölümüne...

Allahım o 3 sene nasıl geçti bilmiyorum, bilmiyorum, bilmiyorum. Tabii ki bol bol kopya hayatımı kurtardı (kopyaya asla karşı değilim karşı olduğum sineklerin boşaltım sistemini ezberlemek zorunda kalmak) Ama üniversitede sözel bir bölümde okudum ve o güzelim senelerim sinüs cosinüs tanjant kotanjantların arasında heba olup gitti.

Hala rakamları sevmiyorum, sevemedim ve sanırım sevemeyeceğim...

0 comments:

Yorum Gönder

About

.