Haydi canım, bizi o kadar da küçümsemeyin...
Maç izlemek için toplanıldığında yapılan klasik geyiklerden biridir. Ortamdaki kızlarla dalga geçmek için ona ofsaytın ne olduğu sorulur ve anlatması istenir. Kız başlar "Eeee, ceza sahasında...bir adam...top gelince...adam öne çıkmazda..yani...hımmm" vs vs vs
...

Valla açık söylemek gerekirse benim çevremde ofsaytın ne olduğunu bilmeyen kadın pek az. Maç esnasında anlaması biraz zor bunu kabul ediyorum ama ofsaytı anında anlayabilen erkek sayısı da buna parelel zaten (Hakemler bile bazen anlaşamıyorlarken...)Düzgün bir şekilde anlatıldığında anlaşılmayacak bir şey de değil.


Tabii ki istisnalar kaideyi bozmaz ama bunun altında pek çok kadının da "Cıkkk anlamadım..." diyerek erkek arkadaşlarının ilgisine biraz daha uzun süreli nail olma amacını sürdürdüklerini düşünüyorum. Yoksa sanmayın biz kendi aramızda da bu kadar pamuk ve mıy mıyız.
O sadece sizin şerefinize...
...
Bu arada tüm BEŞİKTAŞLILARI kutluyorum...Nice galibiyetlere

0 comments:

Yorum Gönder

About

.