...
Kabarık, kolay şekle girmeyen, inatçı (kime benzemiş!) saçlarım var. Belli bir karakteri de yok. Ne düz ne kıvırcık...Dalgalı ama iri dalgalı. Aslında şekil vermek için çok uzun zaman harcamama gerek yok ama sorun şu ki herşey tamam dedikten 10 dakika sonra hoooppp saçlarım eski haline dönmüş. Fön çektirmek bir çözüm olamadı benim için ne yazık ki çünkü dayanma süresi haliyle çok uzun değil!
..
İşte benim kurtuluşu bulduğum adam: John Frieda
...
Amerika'da bilinen ve alanında pek çok ödül almış bir marka bu. Her cins saç için ürünleri de var. Ülkemizde henüz yeni ama deneyenlerin tutkunu olduğu bir gerçek. Pek çok marka şampuan, krem ya da bakım ürünü kullandım ama bunun gibisi yok. Saçınız ağırlaştırmadan o kadar güzel şekil veriyor ki sadece tarayıp dışarı çıkabiliyorum. Emin olun bu konuda oldukça tecrübeli sayılırım ve size bu seriyi kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ediyorum.

1 comments:

lovely dedi ki...

benim saçlarım da aynen seninkilerin tıpkısının aynısının aynısı! en kısa zamanda temin etmeye çalışıcam bu markanın ürünlerini. netten araştırmaya başladım bile.. çok sağol;)

Yorum Gönder

About

.